reklama

Čudné praktiky Telekomu

Žiaľ, už sme si akosi zvykli, že zákazník na Slovensku nie je pre telekomunikačných operátorov, ale nielen pre nich, prioritou, no aj tak ma prístup spoločnosti Slovak Telekom prekvapil. Samozrejme nepríjemne.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (1)

Na služobný mobil mi prišla smska, že treba okamžite zaplatiť na uvedené číslo účtu sumu niečo cez 6 €, čo je vraj pohľadávka spoločnosti Slovak Telekom. Podpísaná nejaká mne neznáma finančná firma.

Najskôr som tomu nevenoval pozornosť, pretože takých pofidérnych smsiek, či mailov chodí v dnešnej dobe plno. Po čase som predsa len na internete zistil, že podpísaná finančná firma sa zaoberá vymáhaním pohľadávok a tak som ako štatutár našej organizácie zavolal do Telekomu. Privítala ma hláska „Vitajte na linke pre významných zákazníkov spoločnosti Slovak Telekom“, no však slovo významný dostalo o chvíľu inú príchuť. Zistil som po komunikácii postupne s tromi rôznymi pracovníkmi operátora, že naozaj evidujú voči nám pohľadávku na uvedenú sumu a to z roku 2014 na číslo, ktoré už naša spoločnosť od spomínaného roku nepoužíva. Išlo o nejaký dobeh faktúry bývalého čísla. Táto faktúra však k nám nikdy nedorazila a tak sme ju ani nemohli uhradiť. Neprišla ani žiadna iná výzva, či upozornenie. Na moje otázky prečo nám nenapísali list, mail, či sms, alebo prečo ma nekontaktovali telefonicky, veď za asi 20 rokov sme nemali jedinú neuhradenú faktúru som dostal odpoveď, že to je štandardný postup a MOŽNO poslali smsku na číslo, kde bola pohľadávka. Lenže to už tri roky nie je naše a to samozrejme spoločnosť Slovak Telekom vie. Po mojom vyjadrení počudovania nad takýmto spôsobom komunikácie so spoločnosťou ktorá má od Slovak Telekomu niekoľko mobilov, pevné linky, internet aj webhosting a roky platí načas všetky faktúry do posledného centu som dostal odpoveď, aby som to nebral osobne, že to je štandardný postup. Moje ďalšie otázky, že keďže nemám faktúru, tak na základe čoho mám dať pokyn na zaplatenie sumy, že sa to dá zaplatiť len z vlastného vrecka, už relevantné odpovede neprichádzali.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Nejde o sumu, je smiešna, ale o prístup k dlhoročnému zákazníkovi. A vraj významnému. Ešte že tak. Keby sme boli bezvýznamný zákazník možno by nabehli rovno nejaké holé lebky s bejzbalkami.

Samozrejme že po negatívnej skúsenosti s operátorom je možné ho vymeniť. Lenže ako je na Slovensku žiaľ skúsenosťou, je to zväčša prechod z blata do kaluže, lebo zákazník na Slovensku je pánom málo kde. A úcta a seriózne jednanie je tiež úzkoprofilový pojem v našich končinách.

Peter Papík

Peter Papík

Bloger 
  • Počet článkov:  60
  •  | 
  • Páči sa:  7x

V niečom konvenčný, v niečom skôr ako "limitovaná edícia" :-) , človek, ktorý má rád svoje povolanie, hory, šport a všetko čo má svoju hodnotu a kvalitu. Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu