reklama

Telekom - zažime to spolu 2

V poslednom blogu som písal o neuznanej záručnej oprave odlomeného konektora na mobile. V diskusii k článku sa, ako to už býva, objavili reakcia „za" - teda, súhlasné s mojim názorom, že žiadnu chybu som ako užívateľ neurobil a ako dlhoročný zákazník som si zaslúžil iný postup a aj názory „proti", ktoré boli v prospech operátora, že inak konať nemohol, prípadne aj také, ktoré mi neverili, že som sa k telefónu správal korektne a vyznievali ako by ich písali pracovníci operátora, či autorizovaného servisu. Odvtedy sa veci pohli.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (5)

Telefón mi opravili v neautorizovanom servise za cenu, ktorú sľúbili (17 € - 2,5 krát lacnejšie ako ponúkal autorizovaný servis prostredníctvom Telekomu) a na moju sťažnosť sa ozval aj Telekom. Odpísali, že uvedenú poruchu telefónu nemôžu uznať ako záručnú opravu, pretože sa musia riadiť názorom autorizovaného servisu. Ten by som mohol napadnúť, len cez posudok súdneho znalca. Novšak moju sťažnosť aj tak akceptovali a spomínaných 17 € mi odrátali z poslednej faktúry.

Záver? Netreba nechať všetko len tak, niekedy sa treba aj ozvať. A aj oni si uvedomujú, že existujú rôzne časované bomby - „kazítka", ktoré sa prejavia tak či tak a ako som sa dočítal v komentoch k svojmu predchádzajúcemu blogu, nebol som jediný.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Takže len takto krátko, aj pre korektnosť k operátorovi, aj ako povzbudenie, nenechajme si len na hlavu kydať, ale ak sa cítime v práve, neváhajme sa primerane ozvať.

No a Telekom má u mňa kladný bod.

Peter Papík

Peter Papík

Bloger 
  • Počet článkov:  60
  •  | 
  • Páči sa:  7x

V niečom konvenčný, v niečom skôr ako "limitovaná edícia" :-) , človek, ktorý má rád svoje povolanie, hory, šport a všetko čo má svoju hodnotu a kvalitu. Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

754 článkov
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu