Telefón mi opravili v neautorizovanom servise za cenu, ktorú sľúbili (17 € - 2,5 krát lacnejšie ako ponúkal autorizovaný servis prostredníctvom Telekomu) a na moju sťažnosť sa ozval aj Telekom. Odpísali, že uvedenú poruchu telefónu nemôžu uznať ako záručnú opravu, pretože sa musia riadiť názorom autorizovaného servisu. Ten by som mohol napadnúť, len cez posudok súdneho znalca. Novšak moju sťažnosť aj tak akceptovali a spomínaných 17 € mi odrátali z poslednej faktúry.
Záver? Netreba nechať všetko len tak, niekedy sa treba aj ozvať. A aj oni si uvedomujú, že existujú rôzne časované bomby - „kazítka", ktoré sa prejavia tak či tak a ako som sa dočítal v komentoch k svojmu predchádzajúcemu blogu, nebol som jediný.
Takže len takto krátko, aj pre korektnosť k operátorovi, aj ako povzbudenie, nenechajme si len na hlavu kydať, ale ak sa cítime v práve, neváhajme sa primerane ozvať.
No a Telekom má u mňa kladný bod.