reklama

Pohotovosť

Raz za čas ju potrebuje takmer každý. Lekárska pohotovosť. Iste aj skúsenosti sú rôzne. Moje posledné : hotová katastrofa.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (14)

Za posledné asi dva roky sme v rodine trikrát potrebovali navštíviť lekársku pohotovosť. Prvý som bol ja. Žalúdočné problémy cez víkend doplnila zvyšujúca sa teplota a keďže som mal cestovať, vybral som sa radšej na pohotovosť. No vybral. Kamarát ma odviezol, lebo istú miestnosť som potreboval navštevovať príliš často na to, aby som sa len tak niekde vybral. Poskytnutie lekárskej pomoci bolo skutočne „na úrovni". Bolo mi doporučené ísť si kúpiť Coca colu a do lekárne probiotiká. A ďalej vraj čas ukáže, či treba ďalšie vyšetrenia. Za túto úžasnú radu som zaplatil 2 €. Bál som sa rozčúliť, lebo som bol rád, že som sa nepos..., to bola v ten deň moja priorita.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Druhá v poradí bola moja manželka. Opäť víkend a silná bolesť ucha. Keď sa situácia nelepšila, ale skôr naopak, išli sme na pohotovosť. Po vyjdení z ordinácie ma pratala rýchlo preč z nemocnice, že až vonku mi to povie, aby som sa nerozčúlil. Bolo jej oznámené, že nemajú výbavu na ušné vyšetrenie a najbližšia takto vybavená pohotovosť je v Bratislave! Výborné služby. Škoda že jej neporadili, že si má pustiť nejakú hlasnú hudbu do slúchadiel, možno by to prehlušili. Mne aspoň poradili.

Tretia skúsenosť najčerstvejšia - moju mamu rozbolel zub. Zase cez víkend. Mama ma výrazne posunutý prah bolesti a keď ona už stonala, tak ja by som asi v jej stave obhrýzal steny, alebo sa stal víkendovým alkoholikom. Lenže zubná pohotovosť neexistuje u nás vôbec. Najbližšia v Bratislave. Čiže ani žiadna „odborná" a psychologicky dôležitá rada nemala od koho zaznieť. Takže človeče trp. Pritom zubárov je v meste ako v Číne bohov. Ale nič také, žeby mali aspoň domácu pohotovosť na telefóne a v prípade potreby prišli do ordinácie. Podľa mňa by to kľudne mohlo byť aj spoplatnené, len aby bola prípadná pomoc po ruke. No nie je.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Zdravotná starostlivosť ako sa na dnešnú dobu patrí. Len tak mimochodom som si na internete zisťoval, či majú v našom meste víkendovú pohotovosť veterinári. Majú. Domáci miláčikovia predsa nebudú trpieť. A človek? Ten len platí zdravotné poistenie. Veď aj každá rada niečo stojí.

Peter Papík

Peter Papík

Bloger 
  • Počet článkov:  60
  •  | 
  • Páči sa:  7x

V niečom konvenčný, v niečom skôr ako "limitovaná edícia" :-) , človek, ktorý má rád svoje povolanie, hory, šport a všetko čo má svoju hodnotu a kvalitu. Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu