Telekom - zažime to spolu

Autor: Peter Papík | 4.1.2014 o 11:51 | Karma článku: 17,27 | Prečítané:  16180x

Pred časom som zverejnil blog, kde som opisoval určité problémy so spoločnosťou Orange. Vtedy mi niektorí diskutéri radili, že už som mal dávno zmeniť operátora. Tie problémy sa týkali digitálnej televízie a mne sa nepáčilo ako sa správajú k dlhoročnému zákazníkovi. Operátora som nezmenil, ale v Telekome mám mobil a to od začiatku, čiže oveľa viac rokov ako digitálnu televíziu od Orange. No a vyskytol sa mi problém. Výsledok ? Rovnaký. Operátor ako operátor, zákazník nie je ich pán, ale platič.  

Na telefóne ešte v záruke sa mi stalo, že jedného krásneho dňa mi v nabíjačke zostal konektor. Jednoducho môžete mať telefón aký chcete, na každom sa vyskytujú tzv.....aby som neporušil kódex blogera nazvem to „kazítka" . Má to lepší názov. Ale k veci. Malá drobná vecička, ktorá má byť v telefóne zrazu bola v mojej ruke. Telefón v záruke, tak som sa vybral do predajne. Vzali, zaevidovali a že keď opravia sa ozvú smskou. Vraj do mesiaca. Neprešli hádam dva týždne, keď mi prišla sms : „Vážený zákazník, Vaše zariadenie si môžete vyzdvihnúť v Telekom-Centre, v ktorom ste ho odovzdali na opravu." Tí sú pružní, pomyslel som si a vybral sa pre mobil. Tam mi však úsmev na tvári zmrzol, keď mi pracovník prečítal vyjadrenie servisu : „MT vykazuje mechanické poškodenie v oblasti ( USB konektor), MT nespĺňa predpoklady a podmienky záručnej opravy. Platená oprava je možná výmenou USB konektoru v cene 43,81 €." Nechápal som, k telefónu som sa správal štandardne, nabíjal som klasicky, netelefonovával som počas nabíjania, lebo šnúra bola tak krátka, že by som  musel ležať pri zástrčke, ani som netancoval s telefónom pripojeným k nabíjačke indiánske tance, žeby som s ním mával nad hlavou. Neviem potom o čom je záruka. Telefón som nedával opraviť, že by mi spadol a poškodil sa, jednoducho táto porucha sa vyskytla pri bežnej činnosti.

Takúto ponuku som odmietol a v myšlienkach so slovníkom, ktorý tu tiež nebudem opisovať, aby som dodržal spomínaný kódex, som zašiel s telefónom do servisu sám, kde mi oznámili, že konektor vymenia za 17 € ! Čiže ako dlhoročný zákazník som od Telekomu dostal ponuku 2,5 krát drahšiu ako od firmy - servisu, kde ma videli prvý krát. No ďakujem pekne za také služby !

Keď som prišiel domov zistil som v preberacom protokole z predajne Telekomu, ktorý mi dali až teraz, že pri odovzdaní telefónu zákazník nepožadoval zálohu dát z mobilu a teda súhlasí so stratou dát. Má to len jednu chybičku krásy, že sa ma na to nikto nepýtal. Ja som si síce ešte pri kapacite batérie 1 % dáta dom zachránil, lebo potom bol už pri spomínanej chybe nenabíjateľný a teda nepoužiteľný, ale uvádzam to ako poznámku pre tých, čo sa im nič také ešte nestalo, aby vedeli, že na to majú nárok.

V televízii sa reklamy mobilných operátorov objavujú veľmi často a to niečo stojí. No a niekto to musí zaplatiť. Samozrejme zákazníci. Takže v zmysle sloganu „Zažime to spolu" môžem povedať, ďakujem zažil som a nepáčilo sa mi. Nuž ale čo, zvykli sme si na mobily, digitálne televízie a iné vymoženosti a našim operátorom tečú zisky aj z takýchto „kvalitných" služieb pre zákazníka. No a keď výrobcovia do týchto zariadení ešte vedia namontovať spomínané „kazítka"  - to sa inak zarába.

 

Páčil sa Vám tento článok? Pridajte si blogera medzi obľúbených a my Vám pošleme email keď napíše ďalší článok
Pridaj k obľúbeným

Hlavné správy

EKONOMIKA

NDS priklepla Doprastavu zákazku bez súťaže, postaví privádzač do Žiliny

Združenie k výstavbe úseku diaľnice D1 Hričovské Podhradie - Lietavská Lúčka za 427,2 milióna eur si pribalí aj zákazku za 23,5 milióna.

EKONOMIKA

Firmy nutne potrebujú ľudí, z Ukrajiny im ich vláda dovoliť nechce

Richter hovoril o možnosti vpustiť na náš pracovný trh ľudí z tretích krajín.

EKONOMIKA

Právnici, ktorí radili pri predaji Eurovey a príchode Číňanov

Právnické firmy ukázali top obchody, pri ktorých radili.


Už ste čítali?