reklama

Orange: Deň môže byť lepší

Službu digitálnej televízie od Orange mám od jej spustenia v našom regióne, čiže od začiatku roka 2007. Som s ňou spokojný, mám ju doteraz, ale čo ma neskutočne na tejto spoločnosti hnevá, je, že si navážia stálych zákazníkov. Od roku 2007 je tých príkladov viac.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (43)

My, čo sme so službou v jej testovacej prevádzke začínali, sme sa prvej „vďaky" od spoločnosti Orange dočkali krátko po spustení služby. My sme si museli koncové zariadenia kúpiť za vyše 300 € (vtedy ešte boli koruny) za vraj akciovú cenu a onedlho, keď si na nás vychytali chyby systému, ich už ponúkali za korunu! Bolo to presne v duchu vtedajšieho reklamného sloganu firmy „Zažijete, čo ste ešte nezažili". Nás sa to týkalo do bodky.

Po skončení viazanosti som chcel pokračovať, ale ak by ste čakali, že sa hrnuli ponuky, tak ste na omyle. Ja som musel vyvíjať aktivitu a ak by ste očakávali nejaký benefit, že chcete pokračovať vo využívaní ich služieb, tak zase omyl. Nový zákazník mal lepšiu ponuku, ako pokračujúci.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Ďalším neopakovateľným zážitkom so spoločnosťou Orange bolo, keď mi 7 krát po sebe vystavili zlú faktúru v môj neprospech. Možno sa ich účtovnícke oddelenie stalo chránenou dielňou, lebo inak si to ťažko vysvetliť, do 50 sa učí počítať na prvom stupni základnej školy. A keď mi bol Orange dlžný pre zlé faktúry asi 50 €, tak mi poslali faktúru na 2 centy!!! Za výmenu set-top boxu. Na moju námietku, že nech si to strhnú z ich dlhu voči mne, mi oznámili, že to nejde a ak to nezaplatím budem neplatič! Len za uhradenie 2 centov zaplatíte na pošte viac na manipulačnom poplatku.

No a teraz som si tie zážitky oprášil, keď som povzbudený reklamou na 31 dňový TV archív volal na zákaznícku linku, že za akých podmienok by sa to týkalo mňa, verného zákazníka( v mojom balíku mám 7 dňový archív). Kto háda, že som sa dozvedel, že je to len pre nových zákazníkov vyhráva. Ale to nie je všetko. Mne ako stálemu zákazníkovi nepomôže ani prípadné predĺženie viazanosti o ďalšie dva roky. Podľa spoločnosti Orange, by som sa musel so súčasnej viazanosti ešte vykúpiť!!! Síce len za zrejme „akciovú" cenu približne 23 €. No toto už považujem za vyslovenú drzosť. Som zákazníkom od roku 2007 a ak chcem službu navyše, tak sa mám vykúpiť zo súčasnej viazanosti a zaviazať sa nanovo!! Úžasné. Zrejme podľa nového reklamného sloganu : „deň môže byť lepší" . Stačí keď im zavoláte a hneď sa vyjasní. A hovor na zákaznícku linku je spoplatnený, čiže za túto úžasnú informáciu som si ešte zaplatil.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

V tejto súvislosti ma napadla ešte jedna „oranžová pikoška". Na TV mi pri zapnutí set-top boxu naskočili vždy síce nie výrazné, ale predsa rušivé biele pruhy. Po niekoľkomesačnom skúmaní a výjazde technikov ku mne do bytu, skonštatovali, že mám asi neštandardný televízor! Ako keby som ho kúpil v Kazachstane. Mám klasický značkový televízor. Vraj to už riešia s výrobcom mojej značky televízora, lebo že chyba bude určite tam. Po čase som na to, kde je chyba, prišiel sám (a nebol to televízor :-)).

Teraz keď tak nad tým rozmýšľam, že by som im to riešenie predal, nech sa nestrápnia u výrobcu televízorov? Japonci sú hákliví. Koľko si budem pýtať? Čo tak 2 centy?

Peter Papík

Peter Papík

Bloger 
  • Počet článkov:  60
  •  | 
  • Páči sa:  7x

V niečom konvenčný, v niečom skôr ako "limitovaná edícia" :-) , človek, ktorý má rád svoje povolanie, hory, šport a všetko čo má svoju hodnotu a kvalitu. Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu